Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

www.hodinove-hotely.sk

1. Úvodné ustanovenia

1.1 Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi ANTONY BUSINESS, s.r.o., so sídlom: Muškátová ulica 15443/18, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 54 579 694, DIČ: 212 172 0150, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka číslo: 43600/S (ďalej len „Predávajúci“) a osobou, ktorý je kupujúcim a/alebo príjemcom služby (ďalej len „Kupujúci“), ktorý

1.2 vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto VOP a príslušných právnych predpisov, najmä:

1.2.1 zákon č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“),

1.2.2 zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov; a

1.2.3 zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,

1.3 nevystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle príslušných právnych predpisov, najmä:

1.3.1 zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.

1.4 Predávajúci je oprávnený primerane aplikovať ustanovenia týchto VOP vzťahujúcich sa na Spotrebiteľa aj na iné osoby, avšak nie je k tomu povinný. Pokiaľ majú prednosť kogentné ustanovenia príslušných právnych predpisov, použijú sa tieto kogentné ustanovenia.

1.5 Kontaktné údaje Predávajúceho:

e-mail: info@hodinove-hotely.sk tel. č.: +421 948 076 942

1.6 Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu na adrese:

Muškátová ulica 15443/18 974 01 Banská Bystrica

1.7 Pre účely týchto VOP sa používajú tieto definície:

„Internetový obchod“ znamená „Elektronický obchod“ a/alebo „Webové sídlo“.

„Kupujúci“ znamená každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá odoslala objednávku najmä využitím Webového sídla Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo- komunikačnými prostriedkami.

„Spotrebiteľ“ znamená Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, a ktorý pri uzatváraní zmluvy prostredníctvom Webového sídla Predávajúceho, nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.

„Zmluva“ znamená kúpnu zmluvu na produkty a služby, v zmysle významu textu uvedeného v týchto Obchodných podmienkach.

„Tovar“ znamená tovary alebo služby, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú zverejnené na Webovom sídle; zahŕňa aj elektronický obsah nedodávaný na hmotnom nosiči.

„Občiansky zákonník“ znamená zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.

„Obchodný zákonník“ znamená zákon č. 513/1991 Z.z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.

„Zákon o elektronickom obchode“ znamená zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov.

„Zákon o ochrane spotrebiteľa“ znamená zákon č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov.

„Zákon o alternatívnom riešení sporov“ znamená zákon č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

1.8 Predávajúci je súčasne prevádzkovateľom elektronického systému, prostredníctvom ktorého prevádzkuje Webové sídlo.

2. Objednávka tovaru – uzatvorenie kúpnej zmluvy

2.1 Návrhom na uzatvorenie Zmluvy zo strany Kupujúceho, je odoslanie objednávky Tovaru Kupujúcim realizované najmä využitím Webového sídla Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.

2.2 K uzavretiu Zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim dochádza momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky Kupujúcemu, ktorú Kupujúci vytvoril v zmysle bodu 2.1 týchto VOP Predávajúcim (elektronicky na emailovú adresu Kupujúceho, ktorú si zvolil Kupujúci v procese vytvárania objednávky).

2.3 Zmluva sa uzatvára ako jednorazová zmluva a zaniká najmä splnením všetkých záväzkov Predávajúceho a Kupujúceho.

2.4 Zmluva môže zaniknúť aj v iných príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky vymedzených prípadoch, a to najmä dohodou zmluvných strán a/alebo odstúpením od zmluvy zo strany Spotrebiteľa.

2.5 Predávajúci informuje Kupujúceho, že v prípade objednania Tovarov Kupujúcim, je objednanie spojené s povinnosťou platby pre Kupujúceho, a to formou platby, akú si zvolil Kupujúci.

3. Kúpna cena

3.1 Cena Tovarov objednávaných prostredníctvom Webového sídla Predávajúceho (ďalej len „Kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvorenia objednávky Kupujúcim.

3.2 Všetky ceny sú uvedené v meno Euro a všetky platby sú vykonávané v mene Euro a/alebo prepočítané do meny Euro.

3.3 Kúpna cena Tovarov uvedených na Webovom sídle Predávajúceho je celková cena Tovarov vrátane všetkých daní, pričom je zreteľne uvedená na Webovom sídle Predávajúceho.

3.4 V kúpnej cene Tovarov nie sú zahrnuté dopravné náklady, ani iné náklady súvisiace s dodaním Tovarov.

4. Platobné podmienky

4.1 Za Tovar na Webovom sídle Predávajúceho môžete platiť týmito spôsobmi:

4.1.1 platba bankovým prevodom,

4.1.2 platba online prostredníctvom platobnej karty.

5. Dodanie Tovaru

5.1 V prípade, ak si Kupujúci zvolil ako formu platby za objednávku platbu dobierkou, Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať Kupujúcemu Tovar v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy v zmysle bodu 2.2 a nasl. týchto VOP.

5.2 V prípade, ak si Kupujúci zvolil ako formu platby za objednávku inú formu platby ako platba dobierkou, Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať Kupujúcemu Tovar v lehote najneskôr 30 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy v zmysle bodu bodu 2.2 a nasl. týchto VOP a zaplatenia celkovej ceny objednávky Predávajúcemu.

5.3 Zvyčajná lehota, kedy Predávajúci expeduje Tovary skladom je 1 až 3 dni odo dňa uzatvorenia Kúpnej zmluvy alebo 1 až 3 dni odo dňa zaplatenia celkovej ceny objednávky Predávajúcemu.

5.4 Miestom dodania objednaného Tovaru je adresa uvedená Kupujúcim v objednávke.

5.5 Dodanie Tovaru Predávajúci uskutoční vlastnými prostriedkami k rukám Kupujúceho (alebo Kupujúcim splnomocnenej osobe na prevzatie produktu), alebo prostredníctvom tretích osôb (prepravných a zásielkových spoločností).

5.6 Dodanie Tovaru je uskutočnené okamihom, keď Kupujúci alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného Tovaru, alebo ak sa:

5.6.1 Tovary objednané Kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia Tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,

5.6.2 dodáva Tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,

5.6.3 Tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého tovaru.

5.7 Predávajúci môže zaslať Tovar, ktorý je okamžite dostupný Kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v lehote, ktorá je v súlade s lehotou doručenia podľa týchto VOP, avšak len za predpokladu, že Kupujúcemu týmto konaním Predávajúceho nevzniknú žiadne dodatočné náklady, a len v prípade, ak stým Kupujúci súhlasí.

5.8 Predávajúci je povinný dodať Tovary Kupujúcemu v objednanom množstve a kvalite spolu s daňovými dokladmi, ktoré sa vzťahujú k objednávke, a inými dokladmi, ak existujú a sú typické pre dané Tovary.

5.9 Ak si Tovar vyžaduje montáž alebo inštaláciu predávajúcim, Tovar sa považuje za dodaný až dokončením montáže alebo inštalácie.

6. Vlastnícke právo a prechod nebezpečenstva poškodenia

6.1 Nebezpečenstvo poškodenia Tovaru a zodpovednosť za škodu na Tovare prechádza na Kupujúceho až jeho riadnym prevzatím, pričom nezáleží na tom, či Kupujúci prevezme produkt osobne alebo prostredníctvom poverenej/splnomocnenej tretej osoby. Predávajúci Kupujúcemu odporúča, aby si pri preberaní objednávky skontroloval preberaný Tovar.

6.2 Vlastnícke právo ku Tovarom prechádza na Kupujúceho prevzatím produktov Kupujúcim na mieste dodania určenom Kupujúcim.

6.3 Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie ceny objednávky od Kupujúceho za dodaný Tovar.

7. Doprava

7.1 Spôsoby dopravy a cena za dopravu objednaných produktov:

7.1.1 (zámerne ponechané prázdne),

7.1.2 (zámerne ponechané prázdne).

8. Odstúpenie Kupujúceho (Spotrebiteľa) od Kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu

8.1 Spotrebiteľ má právo odstúpiť od Zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa:

8.1.1 prevzatia tovaru Spotrebiteľom podľa bodu 5.6 týchto VOP,

8.1.2 uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby,

8.1.3 uzavretia zmluvy o dodávaní vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a zmluvy o dodávke a odbere tepla,

8.1.4 uzavretia zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý Predávajúci dodáva inak ako na hmotnom nosiči.

8.2 Spotrebiteľ môže odstúpiť od Zmluvy (zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho), ktorej predmetom je dodanie Tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy.

8.3 Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od Zmluvy zaslať (doporučenou formou) Tovar späť alebo ho odovzdať Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie Tovaru. To neplatí, ak Predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

8.4 Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, odstúpenie od Zmluvy oznámiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty Predávajúcemu. Lehota na odstúpenie od Zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od Zmluvy bolo odoslané Predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu Predávajúceho. Toto právo môže Spotrebiteľ uplatniť aj v ktorejkoľvek prevádzkarni Predávajúceho.

8.5 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od Zmluvy (zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho) v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola Zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od Zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie Spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu Spotrebiteľa odstúpiť od Zmluvy. Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy podľa Prílohy č. 1 týchto VOP.

8.6 Predávajúci je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť Spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak Spotrebiteľ odstúpil od Zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od Zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní Predávajúceho.

8.7 Spotrebiteľ môže odstúpiť od Zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu Tovaru alebo Tovarom, ak Predávajúci na základe Zmluva (zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho) dodal alebo poskytol viacero Tovarov.

8.8 Účinky odstúpenia od Zmluvy (zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho) sa vzťahujú aj na každú doplnkovú zmluvu k Zmluve, od ktorej spotrebiteľ odstúpil; to neplatí, ak sa strany výslovne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy.

8.9 Pri odstúpení od Zmluvy (zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho) znáša Spotrebiteľ len náklady na vrátenie tovaru (aj v prípade, ak Tovar nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty) Predávajúcemu alebo osobe určenej Predávajúcim na prevzatie Tovaru; to neplatí, ak Predávajúci súhlasil, že náklady bude znášať sám.

8.10 Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti Tovaru.

8.11 Predávajúci je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy vrátiť Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so Zmluvou (zmluvou uzavretou na diaľku, zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho alebo s doplnkovou zmluvou) vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.

8.12 Predávajúci nie je povinný uhradiť Spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si Spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil Spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Predávajúcim.

8.13 Predávajúci nie je povinný pri odstúpení od Zmluvy uzavretej na diaľku alebo od Zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho, ktorých predmetom je dodanie Tovaru, vrátiť Spotrebiteľovi akékoľvek platby pred tým, ako mu je Tovar doručený, alebo kým Spotrebiteľ nepreukáže zaslanie Tovaru späť Predávajúcemu, ibaže Predávajúci navrhne, že Tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.

8.14 Predávajúci je povinný vrátiť Spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo Predávajúceho dohodnúť sa so Spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak Spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.

8.15 Predávajúci informuje Kupujúceho, že udelením súhlasu so začatím

8.15.1 poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od Zmluvy, alebo

8.15.2 dodávania digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

8.16 Predávajúci je povinný si vyžiadať vyhlásenie Spotrebiteľa podľa bodu 8.15 týchto VOP a vyžiadať od Spotrebiteľa výslovný súhlas so začatím poskytovania služby alebo so začatím dodávania vody, tepla alebo digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy.

8.17 Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre nasledovné Tovary:

8.17.1 poskytnutie služby, ak

8.17.1.1 došlo k úplnému poskytnutiu služby a

8.17.1.2 poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy s výslovným súhlasom Spotrebiteľa a Spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa Zmluvy Spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,

8.17.2 dodanie alebo poskytnutie Tovaru, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy,

8.17.3 dodanie Tovaru vyrobeného podľa špecifikácií Spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,

8.17.4 dodanie Tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,

8.17.5 dodanie Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,

8.17.6 dodanie Tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným Tovarom,

8.17.7 dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia Zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť,

8.17.8 vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u Spotrebiteľa, o ktorú Spotrebiteľ výslovne požiadal Predávajúceho; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy Predávajúceho u Spotrebiteľa a Spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,

8.17.9 dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,

8.17.10 dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,

8.17.11 Tovar zakúpený na verejnej dražbe,

8.17.12 poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa Zmluvy má Predávajúci poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,

8.17.13 dodanie digitálneho obsahu, ktorý Predávajúci dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak

8.17.13.1 dodávanie digitálneho obsahu začalo a

8.17.13.2 Spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol Spotrebiteľovi potvrdenie podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa, ak je podľa zmluvy Spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.

8.18 Spotrebiteľ stráca okamihom úplného poskytnutia služby právo na odstúpenie od Zmluvy, ktorej predmetom je vykonanie opravy, ak Spotrebiteľ výslovne požiadal Predávajúceho o návštevu na účely vykonania opravy a plnenie sa začalo s predchádzajúcim výslovným súhlasom Spotrebiteľa.

8.19 Spotrebiteľ je povinný uhradiť Predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy, ak Spotrebiteľ odstúpi od Zmluvy, ktorých predmetom je poskytnutie služby, dodávanie vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, alebo dodanie tepla, a pred začatím poskytovania plnenia udelil výslovný súhlas podľa 8.16 týchto VOP. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v Zmluve. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny poskytnutého plnenia, ak je celková cena dohodnutá v Zmluve nadhodnotená.

9. Alternatívne riešenie sporov

9.1 V prípade, že Spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, Kupujúci má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na žiadosť Spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Spotrebiteľom, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.

9.2 Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia (kontakt nájdete https://www.soi.sk/sk/alternativne- riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi), alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/, alebo priamo na stránke https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana- spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov- alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

9.3 Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/, alebo priamo na internetovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguag e.

9.4 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Kupujúci, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy vystupuje v postavení Spotrebiteľa. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Spotrebiteľom a Predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť, ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

9.5 Všetky ďalšie informácie ohľadne alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim a Kupujúcim – spotrebiteľom vyplývajúcich zo Zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich so Zmluvou ako spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk a v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

10. Orgán dozoru

10.1 Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Banskej Bystrici pre Banskobystrický kraj Odbor výkonu dozoru Adresa: Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1 tel. č.: 048/412 49 69, 048/415 18 71 webový odkaz na podávanie podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti- navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

10.2 Sťažnosti, alebo podnety Kupujúci môže taktiež adresovať aj priamo Predávajúcemu na adresu uvedenú v bode 1.5 týchto VOP. Predávajúci zároveň odporúča Kupujúcim, aby sťažnosti a podnety (z dôvodu urýchlenia vybavenia) Predávajúcemu adresovali na emailovú adresu Predávajúceho: info@hodinove-hotely.sk. Akákoľvek sťažnosť, alebo podnet bude Predávajúcim posúdená a vybavená do 10 pracovných dní od jej prijatia. Pričom o jej vybavení Predávajúci informuje Kupujúceho rovnakou formou, akou Kupujúci sťažnosť, alebo podnet Predávajúcemu doručil.

11. Doplňujúce ustanovenia

11.1 Predávajúci neuzatvorí Kúpnu zmluvu ani nevykoná predaj, sprostredkovanie, alebo dodanie alkoholických nápojov /výrobkov/, tabakových výrobkov a ďalších výrobkov osobám (Kupujúcim), ktoré v momente uzatvorenia Zmluvy nedovŕšili vek 18 rokov, a ktorých predaj je osobám mladším ako 18 rokov zakázaný, a to v zmysle a v súlade s platnými a účinnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. V nadväznosti na uvedené, Predávajúci overí splnenie podmienky dovŕšenia veku 18 rokov Kupujúceho, kontrolou veku prostredníctvom dokladu totožnosti Kupujúceho /občiansky preukaz, alebo pas/, a to pri odovzdávaní objednávky do rúk Kupujúceho. Uvedené Predávajúci vykoná prostredníctvom poverenej osoby, ktorý objednávku Kupujúcemu má doručiť. V prípade ak Kupujúci nedovŕšil vek 18 rokov, prípadne ak Kupujúci nepreukáže, alebo odmietne preukázať svoj vek, Predávajúci objednávku Kupujúcemu neodovzdá a kúpna zmluva zanikne.

12. Informácie o kódexoch správania

12.1 Predávajúci informuje Spotrebiteľov, že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa Predávajúci zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania sa rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie Predávajúceho, ktorý sa zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, ak tieto nie sú ustanovené zákonom, alebo iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy, ktoré sa Predávajúci zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť, alebo získať ich znenie.

13. Záverečné ustanovenia

13.1 Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splnená jeho umiestnením na Webovom sídle Predávajúceho. V prípade zmeny vo VOP, vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi podľa VOP platných a účinných pri uzatvorení Kúpnej zmluvy, a to až do momentu jej zániku.

13.2 Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla. Dokumenty – Reklamačný poriadok a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto Webového sídla sú zverejnené na doméne Webového sídla Predávajúceho.

13.3 Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť ich zverejnením na Webovom sídle Predávajúceho dňa 17.07.2025.

Prílohy:

 

 / 

Prihlásenie

Odoslať správu

Moje obľúbené